Thursday, March 31, 2011

I'm so, so truly very muchly many so very little few much more SORRY

This will be in Malay(probably; I'm only writing this first line) to save the people who didn't come to the show just now from knowing the inconveniently ugly truth. I NEED A DAMN DICTIONARY RIGHT NOW MY VOCABULARY IS NOT ENOUGH

Terima kasih banyak banyak sangat sangat sangat gila bapak banyak nak mati sampai ke hujung dunia beribu-ribu-juta-bilion-googolplex lemon diucapkan kepada Cik Tressa(that's Tri-Sha to you, and she insist on not wanting me to use the honorific, HONORIFIC 'Kak' in front) dan Enche Azizul yang sanggup sanggup tak ingat dasar lautan sanggup amik saya kat rumah(yang mana saya keluar curi-curi tanpa bitau mak saya sebab mak saya tak berapa suka anak dara dia keluar malam-malam), drive jauh-jauh-jauh-jauh jam lepas kerja jauh, tahan bau busuk masam bukak kasut waktu dalam kereta, bayar tol, having the best mix CD I've ever heard, dengar persembahan yang paling sial dan langsung tak memberangsangkan dalam dunia, tahan bau busuk masam peluh keringat lepas persembahan, bayar tol, hantar saya balik walaupun mereka sibuk gila gila punya mental hospital sibuk lagi-lagi Cik Tressa sebab dia kena hantar repot 30 mukasurat pukul satu dan dia tak buat pape lagi tapi sanggup datang, teman, hantar, menenangkan saya, Enche Azizul buat saya gelabah dia tenangkan lagi, tanya 'Ok ke tak?', soh saya sambung habiskan level Bomberman untuk larikan perhatian saya daripada kegelabahan, tanya lagi 'Ok ke?' lepas da habis dan dalam kereta, basically being the epic Big Sister character when I had no one I've ever met in real life at that time with me to calm me down. Oh dang siries shit nak nangis ni. Terima kasih bebanyak banyak banyak banyak banyak lemon lemon kat Cik Tressa dan Enche Azizul.

Terima kasih jugak kat Kak Zunaira yakni (Kak?) Along yang sangat sangat sangat sporting dan baik dan baik dan sporting dan baik dan membawa aura penenang dan baik dan aura penenang penenang aura aura aura baik baik
dan sanggup duduk sebelah saya tadi. Good Lord air mata dah bergenang.

Terima kasih juga kepada Enche Omar Kak Wani Enche Syafiq Cik Farah Enche Apit(Apeet? Apiq? Darah banyak sangat masuk telinga, pekak sket ok tipu banyak jugak tadi) Enche Ashraff Enche Tri dan lima enam orang lain yang sanggup dengar shitty shitty shit shit shitty dung dung dung bull dung performance tadi. Dah la gitar tak boleh cucuk. Suara perlahan. Lirik tak ingat. Main berterabur. Macam sial. I have to say them performers have ridiculously little adrenalin thus having the ability to deliver ever so darn unearthly smoothly. I salute all of you.

Saya nampak tadi ada sorang enche pegang video cam. JANGAN GATAL UPLOAD KE INTENET PLIIIIIIIIIS

Trauma gile. Gile. Gilegilegile. Kesian gila kat semua orang. All twelve of you. I owe all of you all nine of my souls.

Dan maaf maaf sangat sangat sangat kepada Enche Raja Aziem Azham sebab tak bitau walaupun dia dah kata kalau ada persembahan pape bitau dia sebab siries saya ingat dan tahu dia tu bizimen.

Aaaaah sah nangis sat gi.

No comments:

Post a Comment